Waking up in vegas

...Jo tack, jag skulle mer än gärna vakna upp i vegas, det är ju USA! åh, jag vill verkligen åka dit. Det skulle absolut inte sitta fel med typ Kalifornien, New york eller Miami heller!

God morgon förresten, och ja, det är verkligen en god morgon. Var in på skolans intranät och såg att min lärare Klas är sjuk idag, har geografi med honom som är min enda lektion på torsdagar. Vet ni vad det betyder? Jo, att jag inte har någon lektion idag, hur skönt? Dock har jag ju mentor men den håller inte på länge!

Det här blir nog en bra dag som jag sa. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan och nu är det dags för en promenad så att jag vaknar till.



Skriver mer senare idag! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0