1 januari 2010

Då blickar vi framåt mot det nya året som jag tror kommer bli ett toppenår! Året firades in med älskling i vår lägenhet, han mådde inge bra så vi höll oss bara hemma hela kvällen. Vi börjar få till det riktigt bra här hemma nu faktiskt och det känns jättebra hittills. Vilken frihet... men ändå inte, man måste diska, tvätta, städa och massa hela tiden, men det är det värt!

Sitter i soffan just nu och väntar på att älskling ska vakna, måste äta frukost/lunch också, håller på att dö av hunger. Idag ska vi fixa och dona här hemma, jag måste också plugga körkortsteori och vi får se om jag orkar gå och träna sedan också på gymmet. Det känns ovant att säga att jag kan GÅ och träna istället för att behöva gå 1000 mil till en buss. Milla ska komma och hälsa på senare också, trevligttrevligt.

Här får ni en liten sneakpeak på hur det ser ut i lägenheten hittills (dock tagna med webcam).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0