Det börjar ta sig!

Har suttit med f-fasen nu ett bra tag, klarade det inte på första men lärde mig mycket av det. På andra försöket klarade jag det galant med endast ett fel, weei. Har även börjat med repetitionsfaserna nu, ska klara det tre gånger så vi får hoppas att det går på smidigast sätt. Pappa kommer och hämtar upp mig imorgon för att jag ska få köra ett bra tag och även gå igenom motorhuven osv. Det börjar närma sig mer och mer, känns bra det. Dock känns det inte bra att så mycket pengar försvinner... menmen, någon gång måste man ju få det gjort! Det kommer kännas grymt skönt sedan så.

Stefan kom hem förut med massa mat som både han och hans farmor hade varit och handlat, så snällt så jag blir tårögd, vi har fått så hemskt mycket hjälp av alla närstående och jag kan inte tacka dem nog. Så nu har vi fyllt kylskåpet och framförallt frysen som bokstavligt talat är proppfull, det känns riktigt härligt. Ska vara duktig och stryka, plocka in kläder och diska snart, sen blir det även matlagning för fulla muggar. Jag vill inte ha korv som Stefan ska äta så jag steker hamburgare till mig själv och till det blir det strips, mums!

Nä, strykning var det ja!


P.S. Fick världens godaste kakor av Stefans farmor + morotskakor, helt underbart!

Ni får nöja er med mina webcambilder ett tag, hehe.

Jag är på bra humör!


Jag och köket!


Dags att stryka tvätt! booring


Ingång till sovrummet!


Ni får mer utförliga bilder när jag har tagit med min digitalkamera, vill inte göra det nu när allt inte ser helt bra ut.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad sägs om torsdag? :)

2010-01-05 @ 16:35:16
URL: http://jkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0