Friday i'm in love

Fredag återigen, man kan inget annat än att älska fredagar. Det bästa är att vi inte har någon franska till halv 5 längre, wohoo! Slutar istället 14.20 så det är helt okej. Idag har jag haft idrottsteori i typ en kvart på morgonen, sedan vart det lite strötid innan naturkunskapen började. Där gick vi igenom ett nytt moment som verkar really booring, det handlar typ om optik, elektroner osv, inte riktigt min grej. Vid lunchtid hade jag utbildningskontroll i 40 min (typ en liten "uppkörning"), gick kanon och jag tror nog att jag kanske kommer att klara uppkörningen trots allt då jag finslipat lite saker!

Ikväll blir det filmkväll med några av tjejerna, tror det blir jag, Milla, Lollo, Malin, Madde och kanske Elin. Först ska vi köpa pizza och snacka lite och sedan blir det mys för hela slanten med film. Låter som en kanonkväll tycker jag då det var längesen jag umgicks med brudsen! Ska väl åka om ett tag tänkte jag.

Så ser det ut för min del. Ni får ha en härlig kväll folks!
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0