I'm alone

Hejsan!

Sitter ensam hemma i lägenheten just nu och väntar på att pappa ska komma så jag får köra lite. Anledningen till att jag är ensam är att Stefan har nu åkt med tåget till Åre... följde med honom till tågstationen förut och sa hej då. Han blir borta tills på torsdagkväll och även fast det inte låter som lång tid så kommer det kännas som det. Tur att jag har lite sällskap som kommer ikväll efter träningen då!

Igår jobbade jag då Timrå mötte HV71, det gick bra och timrå tog hem sin andra seger på rad efter en lång svacka med förluster, kanon grabbar! #13 Daniel Corso är värd en stor eloge för sina 3 mål av 4 gjorda av Timrå.

Nu ska jag äta en panpizza och se på The hills, sedan ska jag diska så får vi se när pappsen dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0