Monday is a lazy day

God kväll hurrni!

Min måndag började med att jag hade körlektion (missade enda lektionen på hela skoldagen) som gick kanonbra, får verkligen till körningen nu och det känns så grymt skönt att bubblan är spräckt. Därefter gick jag hem och åt och sen somnade jag på soffan för att jag inte mådde så bra + att jag var enormt trött. Har känt mig seg hela dagen, vet inte vad som har hänt med mig, det har varit såhär ett bra tag nu. Jag känner att jag vill sova precis hela tiden, weird!

Vid 2 gick jag till skolan för att prata projektarbete med gruppen och därefter gick jag hem. Bestämde även med Madde att hon skulle komma och hälsa på senare på kvällen. Stekte pyttipanna till middag idag för att jag inte ville göra något mer avancerat med tanke på att Stefan jobbar och jag är själv. Diskade också undan en hel drös med disk, DET TAR ALDRIG SLUUUT!!!!! haha. Madde kom och vi promenerade till hemköp och köpte lite frukt och gotta för vårat soffmys. Jag köpte världens godaste sorbetglass, nämligen smaken mango, hur gott som helst och jag är helt såld på det. Nåväl, jag var tvungen att plugga körkortsteori så det vart mitt kvällsgöra, även Madde skulle plugga men det gick inte så bra så tvn fick gå igång istället. Det var i alla fall riktigt mysigt!

Har mycket repetitioner att göra inför teoriprovet och jag har absolut inte mycket tid på mig, trodde inte att det skulle vara så svåra frågor som det är...*suck*. Min energi börjar dock ta slut just nu så jag får ta tag i det där mer imorgon! Jag gav det i alla fall ett försök ikväll...



P.S. Jag vill att Stefan ska komma hem, det börjar bli sent... buäääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0