New week

Hello people!

Måndag idag och jag fattar inte vart helgen tog vägen... har inte hunnit med mycket känns det som trots att jag har gjort en hel del. I fredags var jag duktig och satt och pluggade till halv 12 på kvällen (var tvungen att skriva klart ett träningsprogram!) och det vart nog ganska okej till slut. I lördags spelade jag först match, mötte Sundsvalls IBF Ungdom, och vi vann med 7-1. Jag gjorde även ett mål, mitt första för säsongen, wiiie. Direkt efter matchen vart jag tvungen att räääsa bort till e-on arena för hockeymatch och jobb vilket gick mycket bra! Dock förlorade Timrå...

Igår hade jag städdag, diskade, skurade badrummet, bytte sängkläder, plockade undan massa och dammtorkade. Lagade även mat och tvättade en hel drös med kläder, duktigt or what? Nä men det är ju sådant som måste göras trots att man inte vill. Matlagning är någonting som blir roligare och roligare, någon dag ska jag även baka massa gott!

Just nu sitter jag i uppehållsrummet, har suttit och letat mer källor till min essay i engelskan. Börjar bli hungrig så jag och Mathilda ska gå och äta nu. Har möte senare idag med en föreläsare som ska vara med på temdagen om självkänsla som jag och min projektgrupp ska ha, ska bli intressant!

Bilder från matchen mot SIBF






Ha en trevlig dag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0