Saturday and I feel fine

Hello people!

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad, dock tog ingen kort så kan inte visa hur roligt vi hade men jag kan berätta. Jag tog bussen till Milla med Jenny och Madde, när vi kom dit var Malin redan där och vi väntade på att Lollo skulle komma en liten stund därefter. Då hon hade kommit så bestämde vi oss för vart vi skulle beställa pizza och vi kom överens om Marco Polo. Därefter ringde vi och beställde, sedan så åkte jag, Milla, Jenny och Malin till ica maxi för att handla glass och dricka, Madde och Lollo åkte och hämtade pizzorna. Väl tillbaka hemma hos Milla tog det inte lång tid förrän vi kunde börja äta, jag åt en kebabpizza som det dock var svamp på (JAG HATAR SVAMP!!!) men jag lyckades peta bort dem. Vi satt och åt och pratade hur länge som helst tills det blev dags för att spela lite Buzz. Det var grymt roligt och vi fick oss några minnesvärda skratt! Haha. Vi spelade två omgångar och sedan åkte vi hem. Mycket lyckad kväll med de bästa tjejerna!

Idag vaknade jag av att klockan ringde runt 09.45, gjorde mig klar för dagens träningspass med Madde, afropowerdance stod på schemat! Det var ett mycket uppfriskande och fartfyllt pass idag och det kändes riktigt bra, mest på slutet då jag tog i som en galning. Efter träningen gick jag hem och duschade osv. Har städat och grejat lite idag vilket var behövligt! Just nu tar jag det mestadels lugnt och väntar på att Stefan ska komma hem så att jag kan börja med middagen, idag blir det currykyckling och ris, mums!

Är på ytterst bra humör idag trots att jag är lite trött och jag längtar tills Stefan kommer så jag får pussa på honom!

Hoppas att ni har en kanonlördag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

guuud vad gott med pizza!!

2010-01-09 @ 23:11:52
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0