Snösnösnö

...snösnösnö, överallt!!! man kan inte gå någonstans utan att behöva plumsa i snön. Sitter hemma i soffan just nu och tittar ut genom fönstret och ser bara massa snö. Jag vill inte vara negativ för att jag brukar gilla snön men just nu är jag bara less på den. Jaja, finns väl inte mycket man kan göra.

Var på skolan ett tag förut och hade bokseminarium i engelska c och sedan satt jag, Emilia och Ante och kikade på Antz, en tecknad film som Ante hade på datorn, gullig. Därefter gick vi och åt lunch, chickennuggets och ris, mums. Sedan gick jag hem för att vi inte börjar förrän 5 i 1, vilket är om 20 min såg jag nu, ska väl börja gå om 15. Har endast mentor och sedan geografi då vi ska se klart en film, drygt men vad gör man inte för närvaro.

Senare i eftermiddag tänkte jag åka hem till pappa och Ulli för att syster fyller år idag, GRATTIS TILL HENNE SOM FYLLER 19 BAST! Så det blir väl till att fira henne och sådär, roligtroligt. Mindre roligt är att jag missar träningen för tredje gången den här veckan, i måndags var jag tvungen att plugga, i tisdags jobbade jag och nu det här, det känns lite dumt... men jag tar igen det, that's a promise!

Grattis syster på 19 års dagen! (haha älskar bilden)


Ska väl dricka upp mitt kaffe och sedan vandra bort till skolan återigen,
ha en kungdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0