Sunday bloody sunday

Hejsan!

Denna dag kan sammanfattas med sovmorgon, förkylning, två timmars fysträning med laget, matlagning och film! Behöver egentligen plugga körkortsteori men jag känner att efter dagens träning är jag så jäkla slut så jag inte orkar ta mig ur soffan för att ens hämta teoriböckerna... Så jag tar nya tag imorgon istället!

Såg på filmen The children alldeles nyss, ville se om den var så läskig som alla säger. Jag tycker att den var helt okej, dock lite överdriven, men ändå läskig. Har förstås sett bättre skräckfilmer.

Har ingen ork till någonting just nu och därför ska jag titta på The hills!

Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

svar: vad synd! :( hoppas du hittar den, är nyfiken! :D haha ja det måste jag ju också göra :D

2010-01-11 @ 12:53:34
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0