Take it off

Hejsan folks!

Jag är vaken, jag har gjort mig klar, ätit frukost och nu sitter jag och dricker kaffe! duktigt av mig att inte kliva upp en halvtimme innan skolan börjar. Lyssnar på Take it off - Ke$ha och peppar inför dagen som innehåller geografiprov, *suck*... låten är ju grym, lägger in den här så ni också kan peppa!!!

Idag kommer Stefan hem från Åre, dock vet jag inte när så jag får väl se när han dyker upp. Har innebandyträning ikväll på höglunda, har haft väldigt mycket träningar nu på sistone men det är bara roligt. På lördag har vi vår första match efter uppehållet och vi möter Sundsvalls IBF, kan ju säga att jag är sjukt taggad! Sen så måste ju all träning ge resultat också, det hoppas vi innerligt.



Ta vara på dagen hurrni så hörs vi sedan!

Kommentarer
Postat av: Matilda

heja heja :D

2010-01-21 @ 11:30:52
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0