The hills maraton

Sitter i soffan och kikar på The hills just nu, Stefan sitter bredvid mig och pluggar. Vi har bunkrat upp med lite chips och dricka som tilltugg. Vi har fått mycket gjort ikväll, t.ex. så har vi fått upp en rullgardin till sovrummet, dammsugat, diskat, skurat golvet och plockat undan. Så nu tar vi det bara lugnt, är inte så himla trött än så jag kan sitta uppe länge till. Känner på mig att jag inte kommer kunna slita mig från datorn...hehe. Så det blir nog maraton hela natten, wohooo.

Har inte sett på The hills förut, bara något avsnitt av The city men ikväll bestämde jag mig för att se från början av The hills. Det är sjukligt bra och beroendeframkallande, så därför måste jag fortsätta kika nu, hihi.


God natt på er!

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0