Tranan med babes

Godmorgon allihopa!

Klev upp kvart i 7 idag för att tvätta, något dryyygt då, men det skiter man väl i! Ska hämta det sista som hänger på tork snart, sedan bär det av mot alnö och tranviken för massa stek och bad med Theres, Milla och Sanna. Det blir liksom lite reunion of the old gang, kul!

Jag har beslutsångest ifall jag ska gå på GF ikväll eller inte, är det värt pengarna när man i princip är pank? Alla ska ju gå (typ) och sen är det två artister som jag vill se. Det är nu eller aldrig för att jag jobbar lördag, söndag och då är det ingen höjdare att vara ute länge på fredag och lördag på GF. Ska fundera på saken under dagen, kommer med besked senare.



Med kaffekoppen i handen och med ett leende på läpparna önskar jag er en riktigt trevlig dag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0