Make you work

God kväll!

Är helt slut efter kvällens jobb på e-on arena, man kan inte tro att det är så jobbigt men så som vi springer fram och tillbaka och lyfter tunga grejer så blir det jobbigt. Sen att man måste stå i flera timmar också gör inte saken bättre. Men det är däremot riktigt roligt, speciellt idag faktiskt då det var derby och allt. Framför allt är det roligt att jobba med en vän! Tackade även ja till ett extraknäcksjobb ikväll, det gäller Brolles Buddy Holly konsert på e-on arena. Matilda och jag ska få vara med och jobba där på söndag, kunde inte ha kommit mer lägligt. Jobbar även på lördag, det blir en jobbhelg helt enkelt.

Vinsten ikväll fick Timrå IK stå för och det hoppar och jublar vi för! eller hur Helena? HAHA! I alla fall, 5-4 blev slutresultatet, bra jobbat Timrå som tog hem en viktig seger, var lite nervös där i slutet när Modo hade övertaget med 6 spelare mot 3 då timrå hade 2 utvisningar, men de stod emot. Rolig kväll kan man säga.

Jag har nyss ätit spaghetti och köttfärssås vilket var grymt gott. Håller på att somna också vilket jag inte får göra då jag måste plugga franska. Kommer verkligen inte orka det, min hjärna är helt slut och kroppen med som sagt. Förresten, nu såg jag att jag inte har någon franska imorgon då mittun ska komma och föreläsa på skolan och jag är med i den gruppen som ska lyssna på dem kl 9. Väldigt passande må jag säga.

Nu ska jag inte tråka ut er med massa text utan slänger in en skön låt som ni kan njuta till, om någon mer än jag är vaken dvs.

More  than words - Extreme

Godnatt people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0