Schoolday

Hejsan allihopa!

Är i skolan just nu och har geografi där läraren står och babblar om massa saker som jag inte fattar ett skit av. Någonting om... företag... karta... bilar... system... m.m. Ingenting som intresserar mig kan jag konstatera. Satt förut och arbetade med projektarbetet, jag och Milla. Det gick faktiskt riktigt bra. Har en lektion till sedan vilket är samhälle och sedan ska jag hem, äta lite snabbt och sedan är det innebandyträning på Höglunda.

Igår pluggade jag nästan precis hela dagen och blev klar med allt jag ska säga på engelskalektionen och tränade lite på det. Tog en paus på 2 timmar ungefär, sammanlagt. Var ju på Madde och Elins studentkväll på Domsaga på kvällen vilket var väldigt trevligt. Värdarna, modellerna och alla involverade gjorde det suveränt. Bra jobbat tjejer!

Bjuder på en kanonlåt

Nu måste jag hänga med tror jag... suck.
Ha en fortsatt bra dag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0