This is my life

God kväll allihopa!

Idag sov både jag och älskling bort princip hela dagen. Vi vaknade runt halv 1 (trodde vi ja), men i själva fallet var klockan halv 2. Måttligt less man blev då, då var det bara att piggna till med kaffe, få i sig någonting ätbart och sätta sig till ro och plugga. Kompletterade mitt träningsprogram till idrotten och skrev lite på en specialidrottsuppgift och även träningsdagbok, duktigt av mig. Resten av dagen har ägnats åt serietittande, har fått någon slags mani för Grey's Anatomy nu så. Har även läst massa bloggar och tagit det allmänt lugnt.

Jag kanske kan berätta lite vad min helg har innehållit. I fredags slutade jag tidigt så jag gick hem, kikade på tv och somnade på soffan. På kvällskvisten var det dags för firande av Linniepie som fyller 19 imorgon! Så det blev lite party och massa skoj på spat kvällen lång, hade faktiskt sjukt roligt. Igår sov jag till typ kl 1, satt vid datorn, var och körde ett stenhårt benpass på ego, diskade, gjorde chokladbollar och såg på southpark med älskling tills jag somnade.

Imorgon är det måndag igen, vilket innebär skola, och det är ju inte det roligaste kanske. Men nu är det inte långt kvar till studenten, så det är bara att kämpa som jag alltid säger här i bloggen känns det som. Dock är det ju så sant, så sant! Mer studentkänsla lär jag garanterat få när studentmössorna kommer, vilket är v. 15. Alltså om 2 veckor!!!! Och vet ni? det är mindre än 40 skoldagar kvar, sen är jag friiiii. Synd bara att jag inte har fått något sommarjobb och säkerligen kommer att gå helt förstörd och pank sommaren ut... NEJ, vad säger jag?!! klart att jag ska få ett sommarjobb! Nåja, åter till saken. Det ska ändå bli hur skönt som helst att slippa skolan och bara fira med mina underbara vänner!

Nä, nog av mig för stunden. Nu blir det Grey's!
Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0