Onsdag 18/5-11

Hejsan!

Sitter ute på balkongen just nu och steker, det blåser lite idag men jag känner inte av mycket alls av det med tanke på att det är lä på balkongen. Så jag har det skönt jag, har dessvärre ett träd som solen går bakom alldeles strax men den kommer fram ganska fort ändå. Måste verkligen ta vara på såna här stunder, helt plötsligt kan det vända och bli regn.

Annars har jag inte mycket inplanerat idag, tänkte troligtvis köra ett pass på gymmet sedan och ikväll ska jag följa med och fira Jens (Stefans bror) som fyller år idag. Det här är tredje dagen i rad jag inte får jobba, känns lite tråkigt men vad ska man göra då, får känna lugnet istället, inte helt fel det heller.

Saknar familjen i Vännäs väldigt mycket, skulle verkligen vilja vara där just nu. Lillebror Jimmy bröt nyckelbenet i förrgår stackarn... Jag längtar tills i början av Juni då jag får tid att åka dit. Just nu känner jag att jag måste jobba så mycket som möjligt.

Ha en bra dag!
/Belzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0