a walk to remember

Hejsan !

Idag började jag inte förns kl 12 så jag klev upp runt halv 8 och började städa osv. jag städade hela mitt rum + att jag hjälpte mamma att dammsuga nåt rum.
Egentligen var det meningen att mamma och jag skulle ut och jogga imorse men det blev inte av eftersom både hon och jag började städa, också var det kallt ute imorse tyckte vi (a)
När jag var klar med städandet som blev ganska bra faktiskt hoppade jag in i duschen och sen gjorde jag mig klar i rekordfart för att jag inte hade så mycket tid på mig längre.
Åh, jag vill ha nya grejer till mitt rum, det känns så tråkigt, jag vill ha nya mattor, gardiner, sängkläder, möbler, tv, byrå m.m. det skulle verkligen behövas. Jag vill ockå tapetsera om här inne, för just nu har jag vitt med en lila fondvägg, inte så snyggt, jag vill ha typ bara vitt med några blommor på eller nåt. Aja, får höra med pappa om han vill komma hit och göra det jobbet åt mig, fast jag kan ju hjälpa till jag med, lite kan man ju om tapetsering och måleri.

Hade två lektioner i skolan idag. Först var det historia, ganska drygt men ändå intressant. Sen var det svenska, den lektionen var inte så populär om jag får säga det själv, vi gjorde bara massa tråkiga grejer.
Efter det slutade vi. Då åkte jag bort till friskis och tränade på en gång, där träffade jag lina och anna som höll på att träna för fulla muggar, synd bara att dom åkte därifårn nästan på en gång.
Men det gjorde ingenting ändå, för efter ett tag kom malin och ida, gotjejer det ! så då tränade jag med dom ett tag tills jag skulle åka hem :)

När jag kom hem runt 6 åt jag mat och sen åkte jag med mamma och handlade ute på alnö.
Ringde eric när jag kom hem, men han svarade inte för att han låg och sov, sötnosen! :)
Sen har jag bara pluggat matte och fikat och legat och kollat på a walk to remember för tusende gången tror jag, i cried like a baby.
Nu ligger jag i sängen och ska snart vara social med eric och sen måste jag göra klart dom 5 sista talen i matten för att det ska lämnas in imorgon också :) men dom kan inte vara så svåra så jag kanske gör dem imorgonbitti istället.

Åh, vad jag längtar tills på lördag! då ska vi ha riktigt mysigt och roligt. Jag, eric, viktor och lina! :D det är ju bara imorgon kvar, sen är det lördag! weeei !

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0