dagens

Kör på en dagens idag:

Dagens humör: Rätt okej, men jag är sjuk så det gör mig lite seg
Dagens borde: Plugga matematik
Dagens frisyr: Slarvig knut och nersläppt lugg
Dagens klädsel: Svarta mjukisar och en vit t-shirt
Dagens planer: Ta det lugnt och försöka plugga matte
Dagens vill ha: Nån och mysa med
Dagens längtan: Truly juicygodisar
Dagens beroende: Vet inte
Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk och inte kan träna
Dagens person/-er: Jimmy Andersson (lillebror)
Dagens irritation: Sjuk
Dagens händelse: Kom på att jag var sjuk
Dagens låt: With you - Chris brown
Dagens vän: Ja, typ den enda jag har snackat med hittills är Daniel, så det är nog han då :)
Dagens onyttiga: Ingenting
Dagens dryck: Juice och mjölk
Dagens middag: Jag vet inte
Dagens bästa: Det finns nog inget "bästa" med den här dagen
Dagens sämsta: Sjuk och måste plugga matte
Dagens babe: Hm...Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0