Matchresultat

Vi gick in i matchen med positiv attityd och med peppande ord. Musiken gjorde mig mer peppad än vad jag var och det var skönt. Matchen började väldigt jämnt och vi höll tätt, det gick lite utför i mitten av matchen och på slutet kom vi igen litegrann. Det var inte tillräckligt, vi gick mot förlust mot Bk Sundsvall oturligt nog, 6-3 blev det men inte deppar vi för det. Det känns inte ens som en förlust, jag tyckte att vi kämpade på bra, och om vi hade kört som vi gjorde i början och slutet så hade det varit ett helt annorlunda resultat, vi kunde ha tagit det här. Fast nu blev det inte så förstås.

Varför deppa när man kan peppa? Det tycker jag är en bra mening! Nu tar vi nya tag och kör ännu hårdare på träningarna så vi är riktigt laddade för Söderhamn nästa lördag, det tycker jag låter bra. Om nu någon i mitt lag läser det här så hoppas jag att ni håller med mig. Tack för en bra match tjejer, alltid roligt att spela med er.


Kommentarer
Postat av: Matilda

du är så söt gumman :)<3

2008-10-20 @ 14:02:56
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0