FN - klimatmöte

Hejsan allihopa!

Har haft klimatmöte i samhälle hela dagen idag och det är därför det har varit dåligt med uppdatering. Mötet började runt kvart i 9 då respektive delegat/land inledde med varsitt öppningsanförande. Det var det enda som gick någolunda bra för mig på hela mötet. När alla var klar fortsatte vi med lobbying som innebär att man ska gå runt och finna samarbeten med andra länder osv. Därefter gick vi på lunch och efter det avslutade vi med huvudförhandlingar som gick skit för min del, men det var roligt och intressant i alla fall.

Gick hem runt 3 ungefär och har inte gjort så himla mycket sen dess. Åt precis en hamburgare till middag, det fick bli något enkelt då Stefan inte skulle äta hemma idag heller... Är grymt trött just nu, sitter och halvsover i soffan medans jag småkikar lite på konståkningen. Är det bara jag som blir irriterad på han som kommenterar skridskogrenarna? Gubbjäkeln måste ju vara i målbrottet eller något liknande. Himla störande är det i alla fall.

Har träning på vibacke kl 8, nice. Ska bli skönt att röra på fläsket och träffa brudarna! Skrev till Madde och frågade om hon ville komma och göra mig sällskap innan, men hon svarar inte, buhu.

Nu ska jag ta en powernap och sedan plugga franska!

En trött Sara Isabelle Andersson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0