igår & idag

Igår var jag först på skolan och hade matte, engelska och samhällskunskap. Vill bara tala om att man blev jävulskt arg och ledsen på engelskan, usch, förstår mig inte på den nya läraren alltså. Så då gick man och var sur och tyst resten av dagen. Madde och jag försökte plugga lite samhälle också, men det gick nog inte så bra så vi gav upp och gick från skolan. Jag åkte till friskis och tränade till 4 ungefär och sen tog jag bussen hem. Var hemma runt 5 och då blev det mat.
Hade planerat att vara med Sanna på kvällen så jag ringde henne och frågade hur det blev. Vi skulle vara med Alex och Emil, jätteroliga och härliga killar :)!
När jag kom till sanna satt vi och pratade och jag drack kaffe och sanna drack te. Sen ville Alex att vi skulle komma till han så då gick vi dit. Han och Emil satt och spelade poker (vilket jag suger på) och då skulle sanna och jag vara med, men alex åkte ut tidigt så han fick sitta och hjälpa mig. Efter ett bra tag var det bara jag och sanna kvar och då körde vi all in och jag vann spelet :D nanana! haha. Efter pokerspelandet bestämde vi oss för att spela tecken. Jag var med sanna och vi vann ju stoooort (a) haha! Efter det vart vi less på att sitta och spela kort så då spelade vi guitar hero, det var askul, men jag var inge bra på det ! gud vad dålig jag var, och då menar jag RIKTIGT dålig, kan ju inte göra två saker samtidigt (skämmigt för att vara tjej)!
Sen skulle Emil lämna oss och gå hem :( så då blev det jag, sanna och alex kvar. Alex brorsa Fredrik kom med ett sanning och konsekvensspel som vi vart sugna att spela så vi gick upp på alex rum och spelade det. Snacka om seriöst vi tog det. Jag friade till sanna, alex fick sitta på alla fyra och säga "i'm so nasty" varje gång jag slog han med ett skärp, jag fick sitta med papperstussar i näsan i typ en halvtimme, sanna fick dansa en sexig dans framför oss, mina ben skulle vara utan funktion så dom fick bära mig till toan när jag vart kissnödig, jag fick dricka nån "drink" som sanna hade blandat ihop som innehöll dooleys, saft, chokladsås, créme fraiche med vitlök och paprika, m.m. höll verkligen på att spy. Som tur var så drack sanna och alex det också, hahaha! mongon.
Efter ett vääääldigt långt tag av spelande så gick jag och sanna hem till henne och fikade macka och sen kollade vi i skolkatalogen och gjorde oss klar för sängen. Sen sov vi!

Idag vaknade vi typ halv 10 och låg i sängen till 10 kanske. Sen klev vi upp och gjorde frukost, det blev helmigröt för att jag valde (a) älskaaar det!
När vi hade ätit frukost klädde vi på oss osv. sen gjorde vi inte så mycket. På dagen fikade vi och satt och pratade med Ronja. Sen spelade vi ett frågespel om rymden, det var ganska kul. Sanna vann, jag kom tvåa och Ronja kom sist, haha :D. När det var klart så gick sanna och jag på en promenad till timrå för att köpa naturgodis. Vi var på Lidl, coopkonsum och ica, hehe. Sen gick jag hem till mig och sanna hem till sig.
Sen jag kom hem känns det som att jag har proppat i mig hur mycket som helst. Jag fick lasagne (min favoriträtt) till middag, just därför åt jag ett helt lass med sånt:D haha, också har jag ätit naturgodis. Nu blir det noog frukt resten av kvällen. Jag vill vara med Sanna, men hon ringer aldrig. Hur lång tid kan det ta att baka pepperkaka? klockan börjar bli mycket. Måste ju sova hemma ikväll också eftersom vi har match imorgon och jag ska hinna baka chokladbollar tills imorgon som ska säljas på matchen.
Vi möter Ånge på hemmaplan dvs. vibacke kl 12.45, bara att komma.
Nu tycker jag att jag har skrivit en jäkla massa som säkert är väldigt långtråkigt att läsa men så är det när man har mycket och berätta och inte har tid att skriva 10.000 gånger om dagen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0