LESS!

Hejsan!

Ville bara berätta att jag är otroligt less idag, har många anledningar. För det första har jag jätteont i huvudet och är hur trött som helst, kan knappt hålla mig vaken. Jag känner mig också väldigt grinig men det vet jag inte varför, det känns som att jag inte orkar någonting. Det är ingen idé att jag pratar med någon för då blir jag bara mer sur!

Sitter på historielektion just nu, läraren har genomgång och jag försöker hänga med så gott det går, men jag vill inte! just nu tycker jag inte om medeltiden.
Har också haft matteprov förut, direkt när jag kom till skolan :/ bästa tiden, NEJ!
men jag gjorde så gott jag kunde och jag orkar inte klaga på mig själv. Provet var till och med lättare än proven vi brukade ha på ljusta, dom var riktigt svår. Och nu hade vi till och med prov på 2 kapitel och det var bara 15 frågor :o förvånad blev man såklart.
Menmen, jag hoppas att det gick bra iallafall.

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0