dagens

Dagens humör: Jätteglad och pigg
Dagens borde: Behövde inte göra något speciellt, bara göra mitt bästa på träningen, vilket jag gjorde
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Ljusa jeans, svart linne och svart kofta
Dagens planer: Det var väl träningen då, men nu är det sitta här och sen sova
Dagens vill ha: kanske en pojkvän
Dagens längtan: Jaa (a)
Dagens beroende: Vännerna
Dagens tråkigaste: Att vi fick läsa så mycket på skolan
Dagens personer: Innebandygänget och tjejerna i klassen
Dagens irritation: Var lite irriterad imorse på allt och inget
Dagens händelse: Innebandyträningen som var så kul
Dagens låt: Daughtry - over you
Dagens vän: Madeleine Henriksson och Helena Pettersson
Dagens onyttiga: En glass efter lunch och en klubba förut
Dagens dryck: Mjölk och mycket vatten
Dagens middag: Flingor och fil och mackor (a)
Dagens bästa: Att jag har varit på otroligt bra humör och har flummat på som vanligt
Dagens sämsta: Att jag var lite irriterad imorse
Dagens babe: Matilda Jonsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

aw, dagens babe :) du är underbar

2008-04-03 @ 00:35:46
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0