Lönekontoret, vilken besvikelse

Mamma ringde till lönekontoret och frågade vad det var som hade blivit fel eftersom Milla fick 500:- mer än mig. Då svarade hon på lönekontoret att hon inte visste varför, sedan kollade hon upp det och det visade sig till slut att Milla har fått 500:- för mycket. Lagomt besviken jag blev när hon även sa att de kanske inte skulle kunna göra något åt saken, så nu går Milla med 500:- mer än mig trots att vi har jobbat lika många timmar och att det endast skiljer en månad mellan oss, jag är jätteledsen nu. Hur kan dom bara göra något sådant fel? Dom måste ju hålla koll på saker och ting. Nu är jag sorgsen, jag vill också ha mer pengar i sånna fall, det är inte rättvist.

/ En väldigt besviken och ledsen Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

gumman då <3 fan vad orättvist! :(

2008-08-29 @ 16:07:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: danne

"Lagomt besviken jag blev när hon även sa att de kanske inte skulle kunna göra något åt saken, så nu går Milla med 500:- mer än mig"



låter som att du inte unnar henne pengarna när hon väl fått dom ;) och du vill att hon ska få paya tillbaka :P

2008-08-29 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0