övning ger färdighet

Hallådär :)

Är nyligen hemkommen
från innebandyträningen som höll på i 1½ timme.
Gud så skönt det var att träna idag efter en hel dags slappande framför tv:n och i sängen.
Min kompis Beatrice Kerttu har ju börjat spela med oss och det är jag så glad för,
det börjar gå bättre och bättre nu, och som jag har skrivit i min rubrik "övning ger färdighet", det kan jag säga stämmer väldigt bra.
Jag älskar verkligen att spela i det lag jag gör, Alnö IBK är det och det ska det förbli.
Jag måste säga att mitt liv har blivit tusen gånger bättre sen jag började spela med Alnö.
Jag visste inte att en sport kunde ta sån stor plats i ens liv, men det måste jag säga, den
har tagit mig med storm, och det är förstås personerna som också gör det så himla kul.
Jag älskar er!

Vi har ju en match som väntar nu på söndag.
Då möter vi härnösand på bortaplan, då ska vi ge allt som vanligt.
Vi har ju trots allt bara 3 matcher kvar nu så nu kommer vi kämpa in i det sista.

En tråkig sak som inte har med innebandy att göra är att jag har svenskaprov imorgon,
jäkla ordklasser! Fast jag kan det mesta så det ska nog gå bra, det ända jag har lite problem med är pronomen, alla de olika formerna. Men men, jag ska nog se till att det går bra.
Jag börjar 12 imorgon, men jag ska ändå se till att vara där till 11 så att jag kan plugga lite.

Ännu en tråkig sak är att jag har som sagt 2 prov på fredag också, hur ska det gå?
jag fårstår bara inte hur jag ska hinna.
Men jag får göra mitt bästa, jag kan tänka att jag ska klara den där skiten och sen är det helg!
På kvällen ska jag ju kanske vara med Bea, det ska bli askul, gillar den tjejen skarpt. Så, nu vet ni det också.

Men nu ska jag kanske slänga mig i duschen så jag inte går runt och luktar apa :o
Sen ska jag plugga och sen blir det sova ofcourse.

Puss och godnatt ! / bellsi

Kommentarer
Postat av: beeea :D

men himla sötunge! :D

2008-02-14 @ 13:00:52
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0