träning på ego

Ska snart åka och träna med Malin, det ska bli riktigt skönt, det är det alltid.
Jag vet dock inte om jag kan träna så länge men ett tag blir det iallafall. Jag ska försöka hinna med kondition i en halvtimme, styrka i 45 min och sen stretching :) det är kortare än vad jag brukar men jag ska ju på hockey sen så jag måste åka lite tidigare.
Egentligen hade jag velat gå på något pass, men det vill väl inte Malin förstås, gymnörden själv. Jag får stå ut med det idag då, huvudaken är att jag får träna.

image98

En sak innan jag drar: Jag hoppas verkligen att Timrå vinner ikväll! det förtjänar dom.

Kommentarer
Postat av: Beis

hihi tror du? :D jag vill verkligen inte vänta :/

2008-02-20 @ 17:33:10
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0