Bravader

Jag känner mig dålig på att blogga nu, men det kan ju bero på att det är så fint väder på dagarna så man inte orkar sitta vid datorn och blogga (?) det är bättre att vara ute och bättra på brännan, man måste ju passa på nu ute i den tropiska hettan. Det är ju lite tärt när jag har fått plugga järnet 5 dagar i rad nu, har suttit och skrivit mest varje dag, både på skolan och hemma. Pappa sa att han var stolt över mig :o det var något nytt. Nä, men jag känner mig faktiskt ganska duktig nu, får se om det ger något bra resultat.

Torsdagkväll satt jag och skrev insändningsuppgiften, madde hjälpte mig lite med det sista också. Sedan tog vi ett dopp i min pool, en liten pool alltså, fast inte en jätteliten bäbispool iallafall, men det var skönt. Felix och jimmy badade också med oss och vi hade stänkarkrig, vad gör man inte för sina småbröder? haha. Efter att vi hade badat gick vi och bytte om och sedan tog vi en långpromenad, mötte sanna vid kyrkan ungefär så vi stod och pratade med henne ett tag. När vi kom hem var vi så trötta så vi slocknade bara efter ett litet tag.

Imorse... eller igårmorse var det meningen att vi skulle springa, men tror ni att det blev av eller? NEJ, det blev det inte. Min alarmklocka på mobilen hördes inte så vi sov mycket längre än vi skulle och då blev det så varmt ute så vi inte kunde springa. Jag ska nog inte springa, det är ett tecken på det, har fått förhinder nu i flera dagar. Jaja, får ta det på söndadg kanske. Annars idag (igår) har vi varit på stan eftersom det var sveriges nationaldag, vi satt och solade och stefan kom och satte sig med oss ett tag, sedan gick jag och madde och letade efter bikinis men hittade inga, inte jag iallafall. Sedan såg vi på ola, eller jag gjorde, madde gick och mötte stefan igen. Efter typ en timme åkte vi hem,  men innan var jag och köpte en gul tee, mycket enkel och skön, har en vit och jag älskar den så jag ville ha en annan färg. Jag köpte även en bodylotion och en deo, shea oil från LDB, så jäkla gott doftar den! Ja, vi åkte hem och jag började med mitt prov i medicinkursen, det tog ungefär 3 timmar med kanske 20 min mat därimellan också. Jag kände att det gick ganska bra så jag hoppas att det gick vägen. Hoppas läraren inte ringer till mig :o Jaja, då får jag visa vad jag kan. När jag hade gjort klart provet visste vi inte vad vi skulle göra så vi tog en tur med moppen, åkte bort till ljusta men där var det dött så vi åkte hem igen och poppade popcorn och såg på halloween 2, haha, dåligt gammal film. Jag skjutsade hem madde och nu ligger jag i sängen beredd på att somna.

Idag på morgonen blir det träning på ego för en gångs skull, det var precis en vecka sen jag var där, har inte kunnat träna för allt plugg! men nu ska jag komma igång på allvar igen för nu börjar det märkas rejält på kroppen, men jaja. Ska iallafall på spinningen klockan 10 och corepasset halv 11, efter det blir det nog lite löpning och styrka. Sen ska jag gå och sola en sväng och sen åka hem. Senare idag ska jag vara med matilda burström, vet inte vad vi ska göra men något kul kommer vi nog på, mihi :D

Men nu ska jag sova, hoppas alla har haft en bra dag! imorgon kommer det in bilder, tog faktiskt några på torsdagskvällen :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: beccisglas

Jag gjorde oxå distansprov i fredags ^^ det skulle kännas jobbigt om det blev ett långt samtal på måndag xD om det ens blir av ^^

2008-06-07 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0