Midsommarafton

Det är vad det  är idag ja, men det känns verkligen inte som det. Är det inte den här dagen som ska vara solig och man ska dansa runt midsommarstången och vara glad? Jo, det är det ju, men inte är det så. Vädret är ju inte direkt bra om man säger så och jag känner mig inte peppad för någonting. Ikväll lär det ju bli att man är här hemma eftersom jag är ensam hemma, ganska skönt. Men jag vill ändå dra ut någonstans. Egentligen var det ju meningen att olle och berre skulle vara här och fira med mig och matilda, men det sprack ju igårkväll när olle sa att han skulle till söråker, den jäkeln! Så jag och matilda ska väl försöka hitta på någonting, vet inte om berre ska vara med, vet ingenting nu längre! Jag ska väl hålla humöret uppe ändå för att det känns som att kvällen kommer sluta lyckat ändå på något vis, det löser jag och matilda. Bara det inte blir spöregn och åska och skit för då blir det ju en innekväll.

Idag vaknade jag iallafall runt halv 11 tiden och då åt jag frukost och sådär. Sen cyklade jag upp till mamma och tog en promenad med Cardi :) han är inte så lydig än men det ska jag se till att ändra på. Han stannade iallafall på kommando och det är ju en början, det där med vacker tass gick inte så bra, vi får jobba på det han och jag. Jag kommer nog åka till mamma ganska ofta  för att hjälpa till lite med honom och det känns kul.
Snart ska jag hoppa in i duschen, det ska bli skönt. Gud så jag har längtat efter det nu, haha. Just det, jag var ju hos berre igårkväll och vi hade det jättemysigt som vanligt :) den här gången kollade vi också på nån otroligt rolig film, dock kommer jag inte ihåg vad den heter, ska kolla upp det och tipsa er :) mitt i natten var vi även uppe och åt toast, haha.  Jag var iallafall där till 4 på natten kanske, och då var han så snäll och skjutsade hem mig, stackarn! Jag vill också ha körkort!!!!!! då skulle det inte bli så, för batteriet i moppen är urladdat tydligen och det finns inge bensin i den också har jag inge pengar så det är inte så lätt att ta sig fram på den oturligt nog. Men ja, iallafall så vart det en lyckad kväll med mysisen :)

Nu blir det duschen! :)
Ha så kul ikväll allihopa, det ska jag också försöka ha :)

Kommentarer
Postat av: Milla

det e ju tur att vädret e bättre nu iaf :)!

2008-06-20 @ 19:00:23
URL: http://nanoninga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0