Soligt och härligt

Idag är det en sån här dag som man har längtat efter, iallafall jag. Då man bara kan ligga och steka i solen och läsa en bok eller något. Det är vad jag har gjort hela dagen! Vaknade typ kvart över 9 och då gjorde jag frukost och satt mig ute och åt. Bikinin åkte på och jag gick ut och la mig på en filt och somnade. Sov ungefär en timme, så jag har blivit lite röd på ryggen, inte det bästa att bränna sig men vad gör man. Var inne också med jämna mellanrum eftersom jag solade i ungefär 5 timmar sammanlagt, och jag smörjde även in mig efter min lilla sovincident.

Nu är det skönt då det börjar bli kväll, för det är inte för kallt och inte för varmt, helt lagomt liksom och jag stör mig inte på att det blåser heller för det är ganska skönt efter en hel dag i solen. Kvällen ska spenderas med berre, matilda, madde och stefan! Vi ska på bio och se The happening. Den verkar ganska bra faktiskt och även lite läskig, sånt gillas. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig...eller jo jag vet att jag ska ha leggings men jag vettefan vad jag ska ha för tunika eller klänning. Det är alltid ett stort problem det här med kläder, men jag hoppas att jag hittar något att ha på mig, det gör jag nog till slut.

Nu ska jag leta vidare efter kläder då!
Ha en riktigt trevlig kväll allihopa :)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Matilda

du är sååå söt <3

2008-06-28 @ 13:47:55
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0