01.25

Jag orkar egentligen inte skriva, men eftersom att Danne ville att jag skulle göra det så gör jag väl det då för att jag är så snäll, fast det är han också så därför måste han också göra det och det gjorde han också, och det vart ett sött litet inlägg, han skriver ju så mycket menar jag!

Okej, jag är trött, eller jag börjar bli lite smått iallafall. Har också lite ont i benen efter att ha stått på hockeyn hela kvällen, ja då menar jag STÅTT hela kvällen. Det tog lite på mitt knä också, bara av att stå liksom, hur kommer det sig? jaja, det är väl sånt man får ta. Det var iallafall värt det kan jag garantera. Timrå vann ju! med 3-2. Det var väldigt starkt att dom lyckades vända 2-0 till slutresultatet, och det var lite spänt på slutet då vissa trodde att HV skulle ha fått in 3-3 innan slutsignalen hann gå, men så blev ju inte fallet! slutsignalen hade gått. Mika Pyöräla gjorde förövrigt 2 mål ikväll, det var bra gjort av han, dagens målskytt. Hoppas att dom vinner någon bortamatch nu antingen söndag eller måndag, det blir ju hemmasittande och glo rakt in i tvn och skrika. Pappa ska åka, blää för han, jag vill också!
Men, nog om hockey.

Imorgon är mina planer enkla, fast jag kanske glömmer det, men jag ska skriva det i pannan så att jag inte gör det! då ska det stå med stora bokstäver: "PLUGGA BELLA, ANNARS FÅR DU SMISK!" haha, något i den stilen ja.
Jag hatar skolan, det gör Helena med så vi kan göra det tillsammans! och jag tror att Nellsan är på också. Okej, det är nog många som är på, men inte lika mycket som jag.

Nu sitter Danne och tjatar på att jag ska bli klar så nu är jag klar tror jag!
Oj, det börjar bli sent! och jag som ska upp tidigt. Menmen, jag orkar upp endå för att jag är en mirakelmänniska!

PUSS PÅ ER!
och en extra till nån :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0