dagens

Dagens humör: irriterad och less
Dagens borde: skriva på min rapport
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: lång vit kofta, vitt linne och svarta tights
Dagens planer: hämta min mobil på ego, plugga och bara ta det lugnt
Dagens vill ha: en mysig pojke
Dagens längtan: jaru
Dagens beroende: datorn
Dagens tråkigaste: halsont och måste plugga
Dagens personer: det blir nog min lillebror jimmy
Dagens irritation: millas lååånga suckar
Dagens kommentar: "det ringer!" åh, är så less på det :D
Dagens låt: ingen
Dagens vän: jaa, vet inte
Dagens onyttiga: chokladbollar och bullar
Dagens dryck: apelsinjuice och vatten
Dagens middag: det får vi se
Dagens bästa: ingenting har varit bra hittills idag tror jag
Dagens sämsta: allt
Dagens babe: ingen än

Kommentarer
Postat av: milla

vadå millas långa suckar :(? haha, jag har ju inte suckat så mycket idag (a) :D

2008-03-27 @ 20:46:54
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0