datorn tillbaka

Nu har jag fått min dator tillbaka, men den är ändå dampig! fattar inte vad det är för fel på den här skitmaskinen. Jag kan inte vara inne på msn för det är något fel på det, jag kan inte sätta lösenord eller ändra namn på min sida, det är säkert mer fel också som jag inte har hittat än. It-killen visste inte om den funkade som den skulle :/ hur bra är man då, han skulle ju fixa den! nu måste jag lämna in den igen imorgon, blää..

Ursäkta mig för dålig uppdatering men jag har ju inte haft datorn och haft helgen verkligen fullspäckad, men ni dog nog inte, eller hur? :) har verkligen haft jättekul i helgen.
I fredags blev det grillning och fest ute på släda med alnöbrudarna och annat folk vilket var jättekul! jag, sanna och bea sov hos stina också, vi hade mycket kul :D
Lika kul hade jag i lördags då jag var hemma hos tilda och grillade även där, det var många av innebandytjejerna och vi såg på eurovison song contest och hade jättetrevligt, verkligen. Jag sov även hos tilda och på söndagsmorgonen vaknade vi runt halv 1, lite sent då ;) haha, men man får sova länge ibland! vi kollade på tv och åt lite, sen åkte jag hem och åt och sedan följde jag med bea till grytan för att kolla på oskaroskars match, mycket mysigt.
Jag har haft den trevligaste helgen på länge! tack alla som gjorde den minnesvärd <3

Tyvär har jag inte lagt in alla bilder från helgen eftersom jag måste lämna in datorn igen, men de kommer så snart som möjligt :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

sååå jävla kul i helgen <33

2008-05-26 @ 22:05:44
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0