wednesday I feel okay

Onsdag idag då, det känns som att veckorna går väldigt snabbt, men det kanske är därför att vi slutar tidigt typ varje dag. Jag mår iallafall ganska bra idag, jag ska inte klaga, eller rättare sagt jag orkar inte! jag orkar inte klaga över att jag har hur mycket som helst att göra, alltså skolarbeten. Men det vet ni ju redan om så jag ska inte tråka ut er med mer antipluggsnack.

Idag började vi 08.15 och hade nationellt prov i matte, det var första delen idag och det var inte så himla svårt ändå, gissade på en för att jag inte fattade frågan, resten kunde jag typ. Sen var det en svårare uppgift på slutet som tog ganska lång tid och man skulle typ hitta samband mellan rektanglar oså, det var väldigt invecklat så jag skrev inte så mycket på den, men någon poäng ska jag väl ha plockat på mig.
Efter matten hade vi jättelång rast, och då gjorde vi inte så mycket. Sen var det samhälle och vi satt bara och diskuterade massa om miljön. Lunch vart det sen och sen filmtittande. Jag var med i 15 min på religionlektionen för att jag skulle åka iväg med pappa och göra en sak, det var ganska drygt.

Men nu är jag hemma och ska sätta igång och plugga så snart som möjligt! men det kommer inte bli det lättaste, men jag kämpar på som vanligt. wish me luck!

Skriver mer sen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0