Hot'n cold

Idag är det kallt ute och varmt inne, det är knepigt, inne svettas jag typ ihjäl och sedan när jag kommer ut så håller jag på dö av kyla. Är även väldigt shoppingsugen med tanke på att jag fick min lön igår. Köpte tre julklappar, en till pappa, en till Ulli och en till Josefine. Blev nöjd över det tror jag.

Har inte skrivit på ett tag, förlåt! Jag har haft en bloggtorka helt enkelt, har ägnat all min tid åt annat så jag har inte haft den tiden. Nu ska jag försöka skriva lite mer för det är ju väldigt efterfrågat, haha. Det är inte mycket som har hänt, bara att vi spelat oavgjort mot ankarsvik i innebandy förrförra helgen och i söndags vann vi över njutånger med 6-1, asbra jobbat allihopa. Har även tagit lagbilder, de vart jättefina, riktigt nöjd!

Idag blir det jobb kl 5, ser inte fram emot det, men jag ser fram emot hockeyn, hoppas att de vinner ikväll!

Skriver mer ikväll när jag kommer hem eller kanske till Stefan, ska fortsätta diskutera med Klas och Klassen.


Kommentarer
Postat av: Milla

oj you are back :D:D

2008-11-28 @ 21:05:54
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0