Trevlig tisdag

Det känns som att jag har jättemycket att göra i skolan nu, men vad jag vet så är det inte så mycket. Ska skriva på min essä i samhälle, kolla igenom och träna pårepliker till dramatiseringen av hamlet på svenskan, och ja, sen är det ju franska då, och där tycker jag att vi får på tok för mycket läxor. Det är verkligen hela tiden och dessutom tycker jag mindre bra om läraren Lars, han är så elak hela tiden mot mig. Utanför skolan känns det som att jag har mycket att göra ändå, fast det är inte så mycket faktiskt.

Blev inte riktigt nöjd med färgen i fredags när jag var hos frisören, det blev ljusare rött på toppen och mörkt som jag ville ha längre ner på håret, men klippningen blev bra. Jag gick tillbaka och fick en ny tid tills idag så idag var jag där och la i mer färg och nu är det väldigt snyggt faktiskt, samma färg i hela håret, vart nöjd. Har även varit i skolan idag och haft franska (spy på läraren), relilgion och redovisning som inte gick så bra men vi fick oss ett gott skratt åt det, lunch och svenska då vi började planera dramatiseringen. Missade naturkunskapen för att jag skulle till frisören.

Ikväll hade jag tänkt träna, eller nu på eftermiddagen men jag känner att jag inte vill svettas i håret och förstöra det nu så det blir inte av. Istället ska jag försöka skriva på min samhällsessä och kanske ta det lite lugnt eller städa rummet.

I helhet har den här tisdagen varit väldigt trevlig trots vissa undantag, (hittills) men de vill jag inte räkna med. Hoppas på en fortsatt trevlig tisdag.

Kommentarer
Postat av: Milla

jag veet! men jag ska gå idag iaf :):):)

2008-11-12 @ 08:16:57
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0