Kvällens träning

Tränade ikväll, gick ganska bra mot slutet, i början var det lite tungt. Spelade en intensiv och jobbig match hela sista halvtimmen och jag bara njöt och kämpade på för att det var så himla roligt. Nu känns det bra i kropp och själ, älskar när man har tränat, duschat och fikat och känner sig redo för sängen, och ett plus i kanten är ju att jag får sova med min älskling. Som vanligt är han seg så jag får vänta på honom som vanligt, och klockan börjar bli mycket, men jag ska inte klaga för att det var jag som ville att han skulle komma hit.

Har inte blivit något pluggande idag för min del trots att jag hade behövt det. Skulle behöva göra klart mitt collage till svenskan och skriva på förra samhällsuppgiften och även läsa psykologi där jag har typ 4 sidor kvar att läsa, det kan jag nog klara av innan jag ska sova.

Åh, jag längtar tills den 8:e november, då blir det RÖJ och en massa skoj! :)

Bjuder på en töntbild på mig själv nu innan sängdags.


Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ser verkligen framemot det gummsan :)<3

2008-10-20 @ 23:02:46
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0