A hard time

Hejsan allihopa :)

Jag är faktiskt inte världens sämsta bloggerska, det är jag faktiskt inte. Jag har varit sjuk och haft det väldigt jobbigt de senaste dagarna och det har inte varit roligt vill jag lova. Det ända jag kan säga att jag har haft magvärk som aldrig förr och var på vårdcentralen imorse och sen har jag varit på akuten och genomgått en hel del i 4 timmar denna kväll. Det kan jag kalla jobbigt och tagit på min stackars kropp har det gjort så nu är jag jättetrött och vill bara sova. Förkylningen har gått över i alla fall. Har knappt kunnat sova nätterna tills nu, det har verkligen varit outhärdligt, men jag hoppas att jag kommer att få sova inatt.

Var ju inte på skolan i torsdags... eller jo, en lektion men det är ju ingenting, jag var även inte där i fredags och inte idag heller, det känns som att jag har halkat efter, men tydligen så hade jag inte gjort det så mycket enligt madde som jag pratade med imorse. Imorgon blir det skola kan jag lova, det är en sak som är säkert. Jag måste även följa med på onsdag till Stockholm, det vill jag verkligen inte missa. Som jag har sett fram emot det. Imorgon blir det även till att vara med älskling och gosigosa lite med honom innan jag åker, blir prima det. Sen ska jag även packa och plugga, även det känns ganska prima. Ska även bli skönt att träffa mina brudar igen, goodie.

Nu blir det lite film för jag är inte trött än. Ska nog se den där nyaste Narnia med prins Caspian, verkar bra.

Godnatt!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

prins caspian är SÅ SNYGG!!!

2008-09-08 @ 23:26:45
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0