Lördag - 090418

Ursäkta för dålig uppdatering igår, eller rättare sagt för den icke existerande uppdateringen. Hade verkligen inte tid för att jag köpte ju boken När jag hör din röst i torsdags och jag vart helt fast i den. Jag satt och läste precis hela dagen igår, förutom när jag var och tränade med Helena och Madde på morgonen förstås.

Det blev styrketräning igår, massa mage och rygg. Jag och Madde körde ett hårt pass och det kändes kan jag lova. På kvällen var jag på bio med min älskade pojkvän, vi såg 17 again, mycket bra och rolig film. Det som var så roligt var att det satt en kille framför oss som också tyckte att filmen var rolig och han skrattade så himla roligt "HA-Ha-HA" "Hi-Hi-Hi" "Höh-höhö". Det var nästan så att man skrattade mer åt honom än filmen, haha. Vi sov hos mig och jag låg och läste tills jag somnade.

Idag har jag inte gjort mycket. Skulle gå på Afropowerdance passet imorse men jag tänkte inte på att det var lördag så jag missade den rätta bussen, vilket betyder att jag även skulle missa passet. Det var nog inte meningen att jag skulle träna idag, får dedikera den här dagen till vila. Har läst mycket idag med, har nämligen läst ut boken redan, tråkigt men jag kunde inte sluta läsa. Vill åka och köpa den tredje boken Ljudet av ditt hjärta men jag tar mig ingenstans, ringde och hörde med mamma om hon ville följa med förut men hon hade inte tid just då. Hoppas att hon har det snart för att jag börjat tappa tålamodet nu.

Annars har jag städat på mitt rum idag, duktigt av mig. Har även duschat och skrivit lite på rapporten, har bara en sida kvar på resultatet nu och det ska jag skriva klart imorgon. Sedan tar det slut, har inte gjort något mer. Nu sitter jag och tar det lugnt bara, ska snart gå och blåsa håret och sådär. Senare ska jag och Stefan äta middag hos mamma, det ska bli trevligt. Efter det ska jag åka ut till Matilda på alnö och umgås med henne och Burström resten av kvällen, det ser jag fram emot.

Kvällen spenderas med dessa underbaringar ♥


Ska börja läsa den här så fort jag köpt den!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

du är så underbar min bokmal <3

2009-04-19 @ 01:26:14
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0