Det går bra nu!

Innebandyträningen ikväll gick väldigt bra trots lite huvudvärk där ett tag. Jag var otroligt peppad och det var hur roligt som helst att spela. Till och med de tråkigaste övningarna blev roliga och då är det riktigt bra. Just nu känns det så bra att spela innebandy och jag vet att jag verkligen vill köra superseriöst denna säsong. Vi har så roligt tillsammans och jag älskar mitt lag. Dock är vi lite få just nu men till de som är kvar: denna säsong ger vi järnet som aldrig förr!


Imorgon börjar skolan,  klockan 9 börjar vi och då ska vi prata och gå igenom schemat osv. Det ska bli skönt att komma tillbaka tycker jag! Vad tycker ni?

Dags att sova så jag orkar upp imorgon 06.30!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0