Jag vill tillbaka!

Jag blir så less och deprimerad när det regnar, det kan verkligen förstöra mycket. Just nu skulle jag bara vilja åka tillbaka till Turkiet och ligga där i på stranden i solen och springa ner till vattnet när det blir för varmt, dricka färskpressad juice och bara känna lugnet + motsatsen, haha. Åh vad jag saknar riktig värme, sommaren har gått alldeles för fort. Håller ni med?

Jag bjuder på lite Turkietbilder bara för att det är skitväder och för att jag hade så jäkla roligt där!































Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tycker det är så mysigt när det regnar, speciellt idag när jag och linus åt onyttigt och såg en film med öppet fönster :)

2009-08-26 @ 21:59:11
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0