Torsdag - 090827

Hejsan allihopa!

Har varit i skolan idag, det var helt okej. Började kl 9 med att planera årets största händelse, nämligen studenten. Vi är väldigt långsiktiga av oss, men det är ju viktigt att vara ute i tid med bokningar och hela fadderuttan. Vi spånade bara på idéer idag så det tog inte så lång tid. Fortsatte med lunch och sedan satt vi och lyssnade och pratade massa om hur man når en bra karriär och även lite om studieteknik. Vi avslutade med att kolla lite nya nödutgångar och sedan fick vi åka hem.

Jag är endast hemma för att invänta träning på ego. Ska ta bussen som går 16.10, sen blir det afropowerdance med Madde och Matilda, hur roligt som helst. Det är verkligen en bra träningsform, dock ser det lite fult ut men det är härligt att använda sig av stora rörelser tycker jag. Så det ser jag fram emot!



Ikväll ska jag förhoppningsvis vara med älskling, det var sagt så i alla fall. Vi har inte varit med  varandra så mycket på senaste tiden så det ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0