Dissikering!!!

Hejsan!

Idag är jag megatrött, precis som varje dag. Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag tror det handlar om stress, känner mig inte bra alls. Imorse hade jag enormt ont i huvudet och det var ett klart tecken på att jag inte druckit kaffe. Det märks så otroligt tydligt och på en gång när jag inte har fått i mig det, orkar absolut ingenting.

Gav upp rapportskrivningen igår vid 23, är långt ifrån klar men jag ska skriva klart den idag vare sig den blir bra eller inte. Ska även försöka få pappa att beställa hem hockeymatchen och inte åka hem till Krille för att jag har inte tid att åka någonstans.

Nu har jag naturkunskap, ska dissikera grishjärta, lever och njurar... VILL INTE!!!!!!!!!


FRESTANDE VA?!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0