Finally

Nu är jag äntligen klar med rapporten! Har suttit och slitit med den sen jag kom hem vid halv 6 och vart klar ungefär halv 12, duktiga mig. Jag är nog inte så nöjd med den för på slutet vet jag inte ens vad jag snackade om i diskussionen men jag får väl ändra sedan då om man nu fick det. Nu är min hjärna helt slutkörd och behöver en riktig god natts sömn, dock måste jag kliva upp halv 7 för att gå på idrotten och kika när de andra har konditionstest, jag är ju fortfarande förkyld. Jag vill i alla fall vara duktig och visa att jag försöker anstränga mig. Så det kommer bli jobbigt att kliva upp den tiden, usch.

Har två lektioner imorgon, slutar halv 5 och då ska min tränare komma och hämta mig och Madde i stan för då är det dags för avgång mot Iggesund för match mot Njutånger. Jag kan ju inte vara med men jag ska följa med och kika och peppa som vanligt, nästa match kan jag nog vara med för att förkylningen håller på att bli bättre, glad tjej!!

Lär väl komma hem vid 11 på kvällen för att matchen börjar 7 och lär vara slut vid halv 9 ungefär och sedan ska alla duscha och greja. Också tar det ju 1h att åka hem. Får se vad jag gör när jag kommer hem, förhoppningsvis kan jag åka till älskling eller något.

Ligger i sängen utan älskling just nu... han är på sin skola och pluggar. Vid den här tiden, inte normalt. Vill inte sova utan honom, det känns så tomt och jag är ju van att alltid få ligga och gosa på honom hela natten. Åh vad jag längtar tills vi flyttar! Älskar min gos ♥

Nä nu ska jag försöka sova så jag orkar ta mig upp!
Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0