Fredag - 090220

Gud vad snabbt veckorna går nuförtiden, det är inte klokt. Den här veckan har varit rätt lugn för min del, inte så himla mycket stressplugg och inte massa annat tjafs. Igår jobbade jag som sagt, det gick rätt så bra och Timrå vann även matchen med 8-0, grymt bra spelat grabbar! Jag trodde inte att det var sant, det vart mål på mål på mål, riktigt roligt att se att de inte har get upp slutspelet. När jag hade jobbat klart och matchen var slut gick jag hem till Stefan, vi fikade och sedan gick vi och la oss.

Vaknade halv 7 imorse, gjorde mig klar och tog bussen till skolan. Började kvart över 8 med samhälle, lyssnade på genomgång, svarade på frågor, hade engelska sen och även där svarade vi på frågor, tråkigt. Köpte en mörk choklad med hallonsmak på lunchen, riktigt gott! På svenskan skulle vi börja läsa en bok så jag och tjejerna gick in i ett grupprum och satt och snackade massa tjejsnack, hade mycket att ta igen. Det var riktigt trevligt! Slutade efter den lektionen så jag åkte in till birsta ett tag, gick med Lollo och Emil tills Milla kom och gick med mig en kvart, sedan gick jag med Lollo och Emil igen. Jag köpte ett par mörka jeansleggings på cubus, är riktigt nöjd med dem. Ska nog ta kort på dem sen så ni får se!

Nu har jag inte så himla mycket för mig, väntar på mat, är superhungrig. Kanske ska åka och träna lite senare, eller jag vet inte riktigt. Jag skulle behöva det, men jag skulle också behöva plugga och städa så vi får se hur det blir. Om jag känner mig rätt så gör jag ingenting av de sakerna. Förhoppningsvis ska jag vara med Stefan ikväll, men jag vet inte om han kunde, får se hur det blir med det också, vet ingenting längre.

Beroendeframkallande!


/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

mörk choklad är gott! Jag brukar äta 85%-ig choklad men jag tycker nog att 70%-ig choklad är godare. Men det är mer socker i den så då vill man bara ha mer..

Jag har inte ätit godis på flera veckor! Förutom på allahjärtan-dag! :D Skötn det. Man blir aldrig sötsugen och jag tyckte att dessa geléhjärtan smakade sött!!! :o

Oj! Vad långt det blev. Typ som ett helt inlägg! :O Hahaha! :P :D

2009-02-20 @ 18:28:01
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Hp

din choklad var så jäklarns god idag så jag blev tvungen att köpa mig en egen :D MUMMA!

2009-02-20 @ 19:08:43
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0