Nighty night

Timrå förlorade ikväll mot Brynäs, tappade 0-2 till slutresultatet 4-3, synd, men det var tur att djurgården och modo förlorade för nu går vi till slutspel trots allt och det är ju hur bra som helst. Satt och tittade på hockeyn förut med Tess och Jimmie och det var riktigt spännande, höll på att hoppa ur fotöljen ibland. Som tilltugg till filmen blev det äpple, kiwi, glass och kaffe förstås som jag är helt beroende av, mums.

Tess färgade mitt hår förut, det ser typ likadant ut fast utan utväxt och lite mörkare, precis som jag vill ha det helt enkelt. Resultatet får ni se imorgon då jag SKA köpa batterier till min kamera som jag egentligen inte vill använda för att den är sämst, men det är ju den ända jag har så man tager vad man haver helt enkelt. Tänkte att jag skulle börja ta lite kort varje dag så det blir lite mer bilder i denna blogg. Sedan väntar jag på en ny bloggdesign också som min kära vän Tilda ska trixa ihop åt mig, sådant är hon bra på och mycket mer. Det kommer nog bli jättebra tror jag!

Uppstigning 06.30 imorgonbitti, tärt. Har samhälle första lektionen, ännu bättre liksom...
Därför är det dags för mig att sussa nu så, nighty night everybody.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0