Torsdag - 090219

Jag lever och jag njuter av livet, det är väl det man ska göra? men jag kan ju inte säga att jag har mått så himla bra de senaste två dagarna. Det känns som att det är något fel på mig hela tiden, antingen är det magen eller ryggen eller handen eller rumpan eller vad som helst, det är helt otroligt. Har haft kramper i magen de senaste två kvällarna plus att jag har varit yr, undra om det är ett tecken på någonting.

Ska ha samhälle alldeles strax och har haft engelska för en stund sen där vi gick igenom vad engelska C-kursen går ut på och lite sånt. Efter den här lektionen ska jag åka hem till min älskling och hämta min tröja och kortet till jobbet. Ska ju jobba idag kl 5, Timrå IK - Skellefteå AIK idag då, en måstematch för Timrå om de vill vara med och fightas i slutspelet. Jag och Matilda står vid ståplatserna i en kioskmobil, det är bara att komma och hälsa på om ni har vägarna förbi.

Efter matchen ska jag till Stefan och sova där, myspys.

Nu börjar lektionen.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

Ja och Timrå vann! :D Inte med lite heller för den delen! :D Lika mycket som vi ska vinna med imorgon! :D

2009-02-20 @ 18:23:56
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0