Bloggläsning och mörk choklad

Det var min pluggning det, det går inte så bra på den fronten. Det är roligare att läsa bloggar, äta mörk choklad och bara umgås med dessa sötungar, det händer ju aldrig så jag säger som Olivia sa "Vi får ta vara på det". Fast jag tycker att vi måste börja umgås mer faktiskt, det är riktigt trevligt det här. Olivia har så mycket böcker så jag får lust att läsa, haha, men det hinner man aldrig med det längre. Jag håller ju på att läsa Om jag kunde drömma med Stephenie Meyer men det går inte så bra att läsa ut den när jag aldrig har tid så det är ju lite synd.

Jag känner mig verkligen inte på plugghumör just nu, men det är ju inget ovanligt. Jag vet att jag måste plugga, har tre saker som ska vara klart på torsdag. Har ett prov och två inlämningar, men jag känner mig inte så himla stressad som jag brukar och det är nog ett gott tecken. Jag tror att det här kommer att gå bra jag. Har ju i och för sig en franskaläxa som ska göras tills på tisdag också, men jag hinner nog förhoppningsvis. Ska nog plugga ikväll när jag är hemma också, ska försöka i alla fall och göra mitt bästa.

Älska mörk choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0