Träning i hela två timmar

Nu är jag rätt så mör i hela kroppen, har sträckt låret tror jag och det är inte så vidare skönt. Jag njöt verkligen av att träna idag och det kändes riktigt bra teknikmässigt stundvis. Jag hade riktigt roligt och fick ut mycket av träningen, bättre än så kan det väl inte bli?

Det känns verkligen i hela kroppen att jag fick ut mycket av träningen och nu behöver jag bara vila lite och sova om ett tag för jag är enormt trött. Först blir det skräckfilmstittande med mina vapendragare Milla och Tess, alltid lika mysigt och roligt. Som sagt tidigare så skulle jag behöva plugga, men jag känner att efter den här träningen vill jag bara vila och då har jag ingen ork till att plugga. Jag ska försöka hinna det imorgon men jag har ju en ganska fullspäckad dag framför mig så vi får se hur det blir på den fronten. Jag vet att jag måste plugga för att hinna bli klar i tid men det är ju lov, jag behöver den här vilan. Jag är inte så rutinerad så jag pluggar i tid, det måste det bli ändring på, men inte idag för jag är verkligen helt slut.

Nu känner jag att jag är värd lite popcorn, light förstås eftersom det inte finns någonting annat här hemma men det får duga, jag gillar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0