Tisdag - 090721

Ännu en grå och regnig dag har snart gått, usch vad less jag är på detta tråkväder. Man kan inte göra någonting som man ska kunna göra på sommaren. Jag längtar efter att få sola och bada, det har jag gjort alldeles för lite hittills. Ge oss riktig sommar nu!

Har varit med Milla idag, har inte gjort så mycket mer än att åka runt med Tess och gått lite promenad. Båda har varit rätt trötta, varför vet jag inte. Förkylningen börjar bli bättre så jag ska nog kunna träna imorgon, kan pröva med en lätt löprunda så får jag se hur det går.

Älsklingen ska komma till mig senare så jag sitter i princip och väntar på att tiden ska gå. Kikade nyss på ett True blood avsnitt och sedan blev jag lite ledsen då jag såg att det var det sista som hade kommit ut och jag vill ju se hur det fortsätter, typiskt. Jag funderar på att dammsuga på mitt rum nu, det skulle behövas.

Ha en trevlig kväll!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0